6 alimente care îți taie pofta de mâncare

Atunci când îți dorești să slăbești sau să optezi pentru o alimentație sănătoasă, s-ar putea să te confrunți și cu stări dese de foame sau pofte intense. Înainte de a ceda acestor pofte sau senzații intense de foame, încearcă alimentele de mai jos care te vor ajuta să  respecți planul pe care ți l-ai propus.

1. Avocado

Avocado

Te poate ajuta să nu îți mai fie foame și astfel să scapi de dorința de a ronțăi covrigei și alte produse nesănătoase, bogate în calorii goale. Este bogat în acizi grași mononesaturați și fibre solubile, care se digeră pe o perioadă mai lungă de timp și astfel te vei simți plin mai mult timp. Consumă-l însă cu moderație

2. Migdale

migdale

Deși au multe calorii, nu ar trebui să te sperie. Aceste delicii crocante, bogate în nutrienți reprezintă o gustare perfectă. Migdalele oferă un aport echilibrat de proteine cu absorbție lentă, fibre și grăsimi sănătoase, care îți vor da sațietate. Atenție însă la cantitate, aceasta nu ar trebui să depășească 30 de grame.

3. Ceai verde

ceai verde

Acesta este poate cel mai eficient atunci când îți dorești să scapi de senzația de foame, care te îndeamnă să alegi diverse gustări bogate în calorii. Ceaiul verde este o băutură fără calorii, bogată în antioxidanți și conține fitonutrienți care permit creșterea nivelului unui hormon numit colecistochinină, care controlează sațietatea și reduce senzația de foame.

4. Semințe de in

seminte de in

Aceste semințe, deși sunt mici, au nevoie de un timp mai mare pentru a fi digerate, datorită grăsimilor și fibrelor solubile care se digeră lent. După ingerare, acestea își măresc volumul în stomac, ajutând la reducerea senzației de foame.

5. Apa

apa

Mulți oameni confundă senzația de foame cu setea. Înainte de a mânca, bea un pahar plin cu apă și așteaptă să vezi dacă îți mai este sau nu foame. De asemenea, apa taie din pofta de mâncare, prin faptul că ocupă un volum mare în stomac.

6. Ovăz

ovaz cu fructe de padure

Începe-ți ziua cu un mic dejun care să conțină fulgi de ovăz. Este bogat în fibre și carbohidrați complecși, care se digeră lent și îți dau sațietate câteva ore.

Află mai multe despre beneficiile ovăzului din articolul Ovăzul – alimentul recomandat persoanelor care vor să slăbească

Aceste alimente vor alunga foamea și te vor ajuta să ai senzația de sațietate pe tot parcursul zilei, fără sabotarea obiectivelor tale de pierdere în greutate. Și, în plus, acestea vin la pachet cu multe beneficii pentru sănătatea ta.

Surse:

http://skinnyms.com/

 

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *