6 obiceiuri alimentare la care ar trebui să renunțați

1. Consumați alcool prea des – Din punct de vedere caloric, băuturile alcoolice sunt adevărate bombe, mai ales când sunt consumate sub formă de cocktailuri, în combinație cu sucuri dulci. Gândiți-vă la impactul pe care aceste băuturi îl au asupra sănătății și siluetei voastre și încercați să consumați cât mai puține. Distracția nu are legătură cu cantitatea de alcool pe care o consumați!

2. Cumpărați mereu produse „dietetice” – Detest alimentele „dietetice”. În primul rând, acestea au un ambalaj foarte atractiv,dar conțin o cantitate suplimentară de zahăr și o mulțime de aditivi și ingrediente imposibil de pronunțat.

3. Mâncați alimente sănătoase în exces – Sunt foarte încântată să văd persoane care consumă alimente sănătoase precum legume, linte, fasole, avocado sau cereale integrale. Singurul obstacol este că, uneori, mănâncă prea mult. Pentru a preveni consumul excesiv, ascultați indiciile de sațietate pe care vi le transmite organismul.

4. Săriți peste anumite mese – Cu alte cuvinte, sincronizarea este foarte importantă. Mai multe studii au constatat că nu contează doar totalul de calorii din ziua respectivă, ci și atunci când le mâncați. O regulă bună este de a mânca mese mari înainte de orele când sunteți mai activi, mese mai mici, înainte de orele în care sunteți mai puțin activi și nu lăsați niciodată mai mult de patru-cinci ore fără a mânca.

5. Evitați grăsimile – A mânca grăsimi sănătoase este o strategie inteligentă de pierdere în greutate. Ele întârzie golirea stomacului pentru a vă menține sătul mai mult . Grăsimile vegetale s-au dovedit, de asemenea, foarte eficiente în stimularea metabolismul, iar acestea pot fi surse bogate de antioxidanți. Adăugați avocado la o omleta, ulei de nucă de cocos într-un smoothie, adaugați fulgi de ovăz în lactate, adaugați o linguriță de ulei de măsline în salate și bucurați-vă de ciocolata neagră ca un tratament de zi cu zi (fără să depășiți două cubulețe pe zi) .

6. Mâncați pe fond emoțional – Obiceiul de a consuma produse alimentare din cauza plictiselii, a anxietății, a furiei sau chiar a fericirii este de departe obstacolul numărul unu cu care se confruntă majoritatea persoanelor atunci când încearcă să piardă în greutate. Practic sunt învățați de la naștere să facă o conexiune între alimente și sentimente. Dacă ați găsi alternative non-alimentare la satisfacerea nevoilor emoționale în 50 % din cazuri, vă garantez că veți pierde în greutate.

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *